Wednesday 17 October 2007

Swirve Utopia (World Of Legend)

Utopia? Apertu game utopia? Ia nyer x der kaitan langsung dgn buku majalah utopia yg di jual di kedai2 komik dan bukan nyer adik beradik pun.. majalah utopia dgn majalah Gempak barula nampak cam adik beradik. Lupakan pasal buku komik tu.

Lebih detail lagi Utopia Game is the world's largest interactive strategy webgame. Immerse yourself in a fantasy atmosphere of real-time, team-oriented gaming like nothing else on the web

Salah satu game yg di bangunkan oleh Company Swirve (http://games.swirve.com/utopia) dlm btk simple grafik. Anda takkan nampak batallion askar, org2 atau peperangan yg bergerak dlm game nie walaupun dier di kategorikan dlm game perang mistik (Cam game bola championship manager)

Ader 3 jenis bahagian game perang mistik ni World Of Legend, Genesis dan lupala...(tiga2 nie lebih kurang jer main dier, skang ader 2 jenis jer ader) dan aku main dalam bahagian World of legend. Antara watak2 yg ader..Orc,Avian, Dwarf, Human dan aderla beberapa lagi

Sinopsis cara main. Kena buat askar, bangunkan bangunan dan tanah, pegi rampas tanah, pegi perang dan kena serang, pegi sihir org, pegi cari dan curi makanan, jaga hati rakyat dan cam2 lagi yg nak kena jaga. Game nie kena main hari-hari sebab setiap masa ada progress.

Aku dah main beberapa musim game utopia nie dan ini yg terbaik pernah aku main (bukanla yg terbaik kat dunia).

<--- Utopia Aku Selasa, January 04, 2005, 4:00:40 PM Sila Klik Utk Besarkan

Watak yg aku pakai masa nie... Avian dan raser aku main di Utopia World Of Legend. Cuba lihat Summary yg aku upload nie (Cara aku bermain agak agresif dan berisiko di akhir2 musim). Ader 19 dari 21 serangan telah menang, 13 dari 21 serangan telah menang dgn lawan yg lebih besar dan lebih kuat. 3162 acres dari 3727 acres adalah hasil rampasan. Penggunaan kuasa mistik sihir pun agak berjaya cuma pencuri yg di latih byk gagal. Dalam musim game ni pun sebenarnyer aku ader kehilangan 400++ acres tanah dlm satu serangan.

No comments:

Post a Comment