Monday 18 April 2011

Kemalangan kecil pagi tadi 18/4/2011

Pagi tadi ada satu kemalangan kecil berlaku antara kereta Myvi dan
motosikal (x ingat) di depan stadium hoki jalan duta di depan mata aku. Aku cuba beri bantuan awal tapi aku hanya dapat alihkan jaket dan helmet di sebabkan tindakan pantas pasukan medik yang berada di stadium hoki tersebut. Tahniah pada pasukan medik itu. gambar di atas adalah kereta yang terlibat. Kemalangan berlaku di sebabkan kereta myvi keluar dari parking tepi jalan secara terus nampak seolah-olah sengaja me'nackle' motosikal tersebut. Keadaan penunggang pada mulanya nampak tidak ada apa-apa tapi selepas beberapa saat kemudian dia kesakitan. Selepas di bawa ke tepi lama kemudian nampak penunggang sudah bertenang (mungkin        sakit sudah berkurangan.) Selepas nampak dier dah bertenang aku meneruskan urusan aku. Aku tak sempat nak amik gambar moto dan penunggang sebab aku cepat2 parking cuba membantu masa mula2 kejadian dan juga menghormati mangsa.

Gambaran kemalangan

No comments:

Post a Comment